mandag den 10. januar 2011

I live??

Ja det tror jeg nok at jeg er - selv om jeg nogle dage er så træt at jeg falder i søvn sammen med ungerne kl. 20.00.

Ja min barsel er slut - og hverdagen er gået i gang - Max er i dagpleje, Yasmin og Nicky er i skole og JEG selv er tilbage på arbejdet! Det er dejligt men HÅRDT!!!
Jeg får slet ikke syet men HÅBER der bliver lidt tid når jeg får styr på hverdagen :) Måske! Ej jeg SKAL!!! Savner at sy - at være kreativ - at være kvinde ! Det er bare ikke særlig "kvindeligt" at være iklædt arbejds-bukser, sikkerheds sko og værktøj i lange baner...
Men tilgængel har jeg idag rykket en ABDL-central, opsat en ringeklokke, skiftet en dørmagnet (igen et ABDL-anlæg) og prøvet at reparere et komfur der slår HPFI'en - Ja det er hvad min dag kunne gå med...

I sidste uge arbejdede jeg her:
I denne:

Det var ganske grænseoverskidende - men SÅ fedt når den værste frygt havde lagt sig!

Nu lover jeg at der ikke kommer mere teknik i dette indlæg -  for jeg lukker ned for i dag - der skal bades og puttes unger! 
Jeg har en masse billeder jeg vil dele med jer så måske der snart kommer mere nyt fra mig! 

Og foresten så tog Max sidst FØRSTE skridt nytårsaften - 9 måneder gammel - han er da for sej den lille fyr!! Han går ikke mere end et par skridt uden at holde men han prøver da!!

2 kommentarer:

  1. Åh, hvor er han dygtig!!!

    Puha, sikke nogle herlige steder du arbejder - er dæleme glad for at det ikke er mig, der skulle stå i den højde ;) Håber, at du snart vænner dig til hverdagen, og får tid til det du gerne vil :)

    SvarSlet
  2. Det ser godt nok spændende ud dit job. Jeg selv er sygeplejerske, så det er da noget helt andet:-) kender godt det der med at komme retur efter barsel. Det er altså hårdt. men heldigvis finder man rimelig hurtigt en rytme. KH Christina.

    SvarSlet