fredag den 21. januar 2011

Krea tid

Ja SÅ kom maskin-parken frem igen - og hold da op hvor var det DEJLIGT!!!! Jeg har savnet mine små maskiner (og resultatet der kommer ud af dem).
Idag fik jeg dog kun tid til en enkel kjole og en reparation af Yasmins pude til skolen.

Kjolen er en meget LYSERØD Hello Kitty sag (gæt hvem der har valgt stoffet - ikke mig!!). Den er til en venindes datter - håber hun er lige så vild med Hello Kitty som Yasmin er!

I morgen (og/eller søndag) er der derudover planer om bukser til Max i en lækker blød jersey med brune biler, kjole til Yasmin med lilla pindsvin på gul bund, grønne velourbukser til en venindes dreng og måske kjole/nederdel/bukser til Yasmins veninde der holder fødselsdag på næste fredag - men lad os nu se hvad jeg når!!
Jeg skal også lige ordne 2 tyroler udklædninger til manden og mig selv til i morgen aften - vi skal til Oktoberfest hos nogle gode venner - ja Oktober fest i Januar - Selvfølgelig kan man det!!

Jeg har lidt flere indlæg i tankerne - måske de snart kommer!

4 kommentarer:

  1. Så fin! Skønt, at du er kommet igang igen :)

    SvarSlet
  2. Og nu er Noas bukser også færdige Mette :)

    SvarSlet
  3. Jeg har tagget dig i en blogleg :) Se hos mig, hvad det går ud på :)

    SvarSlet
  4. Så fin den var! koselig blogg, legger meg til som leser:)
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlet