onsdag den 15. december 2010

Store pakke dag samt IdaT

Sikke en dag - I dag har det væltet ind med pakker og breve - Det er SKØNT!!!
Jeg fik 2 pakker fra min mor - masser af julegaver til ungerne, min søster og mig - derudover kom der en pakke fra Brøndby Shoppen med mandens gave (Ja han var desværre selv hjemme og tage imod pakken så han ved hvor det er fra men ikke hvad der i)
Lidt senere kom posten med to mere pakker til mig: En fra finkeline-finkelot med min gave
Ungerne ELSKER det allerede! Og mon ikke jeg snart kan fremvise nogle flotte flip floppere!

Den anden pakke posten havde med var denne lækre vest som jeg bestilte til Max for et stykke tid siden - Den er lidt stor men VIRKELIG lækker!!
Lækker vest i bomuld
og på modellen
Mens alt dette kom ind af døren var jeg på lagersalg hos idaT sammen med Mette og lille Noah. Det var en dejlig oplevelse for der var næsten ikke nogen og god orden! Noget der ofte mangler på diverse lagersalgs. Udvalget var super godt - dog ikke lige i den størrelse jeg mangler  men ellers - og der var strømper MASSER af strømper!
Jeg fik købt lidt både til Max og Yasmin
Til Max: Blå fløjl overalls (str. 98 så ALT for store) 2 heldragter; en i sot og en i turkis, en bluse i multifarvet stiper, brune fløjlsbukser og 10 par strømper

Til Yasmin: Brun velour trøje, pink bluse og pink ballonbukser i fløjl
Derudover købte jeg 2 bluser til en fra mødregruppen - Alt i alt 500 kr!! BILLIGT? JA TAK!

I morgen smutter jeg til frisøren - vil se om jeg husker at tage et før billede men jeg lover ikke noget!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar