tirsdag den 14. december 2010

Bukser i lange baner 4

Ja jeg får da syet lidt bukser i øjeblikket - men jeg NYDER det!! Særligt fordi jeg ved modtagerne bliver
 LYKKELIGE! 
Støvet blå med frø lommer str. 74

Frø lomme

Blomster velour str. 92

Stjerne velour str. 92


Sorte fløjls bukser med pirat lomme str. 116

Pirat lommen
Men denne gang er der også en tunika blandt bukserne! Denne tunika er lidt et forsøg men er egentlig godt tilfreds med resultatet :) Synes den er ret sød! 
Blomstret velour tunika str. 92

Nicky har bestilt dette tørklæde



3 kommentarer:

  1. For dutten da - det er flottere end jeg havde regnet med! Sådan er det bare hver gang jeg ser nogle af dine kreationer! ;) Glæder mig til at se Emma i bukserne. Og den tunika der.. Er der nogen der har 'sat sig' på den endnu? ;)

    SvarSlet
  2. Godt du kan li dem :D Nej Tunikaen er din hvis du vil have den :)

    SvarSlet