onsdag den 6. oktober 2010

Krea sysler

Vi skal til hele to fester her i weekenden og det kræver nye bukser til husets yngste beboer - som desuden er den eneste af ungerne der skal med.

Første par er disse pirat-bukser.
Front - Bennene er ligelange selvom det ikke lige ser sådan ud på billedet


Anden par er disse mælkedrengs-bukser med lommer (første forsøg med lommer) og lapper på knæet   


Lommen tæt på - lommeåbningen blev LIGE lille nok men mon ikke Max er ligeglad endnu.

 Derudover har jeg syet disse 6 savlesmække ( 2 til mig og 4 til vores kommende dagplejemor)

Disse bukser i en dejlig blå/sort velour er der også blevet tid til de er lidt store endnu men jeg tror de bliver gode til vinter.
 Til sidst - men ikke mindst - kommer disse dejlige LYSERØDE tullebukser i str. 56 som jeg ikke ANER hvad jeg skal bruge til - men bare MÅTTE sy

1 kommentar:

  1. Du er bare blevet så ferm og fuld af kreative ideer.
    Knus Marianne

    SvarSlet