torsdag den 28. oktober 2010

IKEA - here I come

Ja jeg startede næsten dagen i IKEA - hvis nogen er i tvivl så ELSKER jeg IKEA!!

Jeg skulle KUN have en lampeskærm (man skal ikke stille levende lys under en glasskærm -den går i udu) men man kan da ikke gå IKEA og kun købe en lille sølle ting! Og nu skal du så ikke læse længere vel Mikkel???



Jeg kom derfra med lampeskærmen (som jeg fandt i rodebutikken til 70 kr. istedet for 150), 3 forskellige slags stoffer, en orkide med potte (til sølle 39 kr.)  og nogle stableklodser til Max
Stoffet er selvfølgelig i vaskemaskinen men det er bla denne som jeg syntes er vildt fin!!
Jeg er ikke helt sikker på hvad det skal blive til men måske en fin julekjole til Yasmin...

Derudover var der noget blåt bomuld som skal bruges til noget sengetøj til en ny lille baby der lige er dukket op i vores omgangskreds og noget kraftigt (møbelstof?)bomuld i masser af farver som nok skal blive til bukser til Yasmin (hvis hun ellers kan lide stoffet)

Ja Det blev til LIDT mere end planlagt men hey det kunne ha' været MEGET værre!! (Husk det Mikkel!!)

1 kommentar:

  1. Hyggelig og inspirerende blog du har - meldte mig fluks som fast læser :D
    Hvis du får tid/lyst er du velkommen til at kigge forbi min blog ;o)
    Kh Karen

    SvarSlet