mandag den 15. november 2010

Nicky 11 år

Nicky har fødselsdag idag og bliver 11 år - tænk det er 11 år siden jeg fik min første baby i et planlagt  kejsersnit da han var en lille gut der ikke ville lægge sig korrekt - for 11 år siden var min nu store dreng et lille pus på blot 2750 g og 50 cm lang!

Søndag eftermiddag havde vi hytte fyldt med vores dejlige familie - og knægten fik en masse gode gaver - mest penge og gavekort men også Fifa11 og et eller andet farlig smart kort til hans DSi'er
Menuen stod på boller og chokoladekage  
Barcelona kage - ja jeg fik vendt striberne forkert men hvad jeg?


Der pustes!

og skæres
 Desværre for Nicky sluttede han sin 11 års fødselsdag knaps så godt da det lykkes ham at træde i ikke bare et men to søm på byggeren - så nu ligger han i sin seng og ser film og er lige ved at dø - der hersker ingen tvivl om at han har ondt men han forstår virkelig at ytre sin smerte!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar